Dia Milikku

By: suhana abdul mutalib

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Monday, 9-Jun-2008 03:10 Email | Share | | Bookmark
Alesha gi pantai

alesha ketiduran
auwww..seksinya papa
posing maut lah tu
View all 13 photos...
Jgn tak percaya..alesha belum dua bulan dah dibawa ke pantai..sangat tidak aci...ummi kawin ngan papa dah setahun lebih tak pernah pun dibawa ke pantai...tapi ngan alesha..papa dah bawak...ish ish ish.....

kitorang gi pantai kemasik..sangat cantik pantainya..air lautnya pun mcm menarik..tapi idaklah saya mandi..cuma hubby n iffah jer..saya just duduk di atas batu sambil menyusukan alesha.. asyik tido jer si kecik nih.....tapi sempat jugak saya rendamkan kaki alesha dalam air laut..kui kui kui....kesejukan anak ummi....


Monday, 9-Jun-2008 02:51 Email | Share | | Bookmark
Alesha di umah Mok Na

alesha n mak lang inah, mak su iffah n alia
nih la alia..slalu gaduh ngan iffah
ala cutenya alia dokong alesha
View all 9 photos...
Ini plak gambar sesi lawatan alesha ke umah Mok Na...Mok Na nih pengasuh kepada anak2 cikgu lan (ayah angkat hubby)....tapi hubungan sesama diorang dah tersangat lah close macam keluarga sendiri dah...sekarang nih, hanya iffah je yang stay kat umah mok na...yg lain2 time cuti je ke sana... ...selain iffah..mok na skrg duk jaga Alia...slalu duk dgr citer jer pasal budak ni....very the cute katanya....

So kitorang pun ke umah mok na nak jenguk si alia nih...mula2 sampai dia tersangat takut ngan hubby...kisahnya memang dia takut ngan hubby dari dulu lagi..langsung nih tak berani nak pegang alesha..padahal hubby takde buat mende pun kat dia....hehheheh..biasa ahhh..saiz hubby yang besar tuh agaknya membuatkan si kecil nih takut... tapi tu permulaan jer..lepas dah panas sket..okay ahh..terus berposing ngan alesha....


Monday, 9-Jun-2008 02:17 Email | Share | | Bookmark
Alesha celebrate bday mak lang inah

alesha wid umi papa n mak su ifah
papa dukung alesha mcm nak mencengkik
my happy family with cikgu lan n kak ernie
View all 16 photos...
NIh antara gambar2 percutian alesha di terengganu...sempat celebrate birthday mak lang inah di Kerteh... Bday mak lang inah 23 Mei..tapi memandangkan 24 mei baru kitorang gerak balik tganu..so belated birthday celebration lah jadinya on the 26th mei....

walaupun alesha tak faham mende pun pasal celebration tuh..dia layan jer...org amik gambar dia pun membulatkan mata....tapi bleh nampak ahhhh muka tu blurrrr sket....


Thursday, 15-May-2008 05:24 Email | Share | | Bookmark
Akikah Alesha

Masa nih pun nangis dah
other version...
me n my best buddy
View all 12 photos...
Alhamdulillah, majlis akikah untuk Daniya Alesha selamat dibuat pada 10 Mei lalu....Hubby dan saya ke Perlis untuk melihat sendiri proses menyembelih kambing untuk akikah Alesha. (walaupun saya masih dalam pantang) hiksss..

Majlis dimulakan dengan bacaan Yasin dan Tahlil oleh anggota kariah wanita Masjid Assolihin Taman Muhibbah. Lebih 60 orang hadir pada majlis tersebut yang dihadiahkan untuk arwah mama tersayang...Kalaulah mama masih ada...pastinya mama insan yang paling gembira dan sibuk ke sana sini menguruskan segalanya. Pun begitu walaupun ketiadaan mama, tugas mama diambil alih oleh bunda yang begitu baik dan tidak pernah penat menguruskan saya dan Alesha.

Majlis kemudiannya diteruskan dengan bacaan Selawat dan ketika ini saya mendukung Alesha untuk bertemu semua ahli kariah. Ramai yang membacakan surah dan ayat-ayat Quran di telinga Alesha. Besar harapan saya untuk melihat Alesha membesar dengan pekerti mulia...Insya Allah.

Saya kemudiannya diminta memberikan ucapan....terus perasaan sebak dan sayu menguasai diri dan akhirnya mengundang tangis... Saya rindukan mama, saya sebak bergelar ibu, dan saya juga terharu menerima ucapan hari ibu buat kali pertama dalam hidup saya....dan pastinya ucapan tidak dapat dihabiskan....

Majlis kemudiannya diteruskan dengan tahlil selepas solat Zohor membabitkan ahli Qariah lelaki pula....Alhamdulillah....semuanya berjalan lancar..


Thursday, 15-May-2008 02:52 Email | Share | | Bookmark
My Daniya Alesha

Alesha masa hari ke-8, sehari selepas cukur rambut
anak ummi botak mcm baby boy la..
nyenyaknya sayang ummi tido
View all 18 photos...
[quote]"Motherhood is a tough 24 hours job. No Pay, No day off, most often unappreciated; n yet resignation is imposible." 0)

Hampir 40 hari bergelar ummi kepada Daniya Alesha...hari-hari saya kini diwarnai dengan pelangi ceria...Alhamdulillah, saya bersyukur kerna diberi kesempatan merasai pengalaman ini... dan saya kini bagaikan diawang-awangan antara percaya dengan tidak...hehehhe

Daniya Alesha - puteri sulung dan permata hati saya kini....membawa erti "Dekat dan Dilindungi Allah" saya dan hubby amat berharap puteri kesayangan kami ini akan membesar menjadi anak yang solehah dan sentiasa mematuhi suruhan Allah. Semoga Daniya Alesha sentiasa mendapat rahmat dan dilindungi Allah dari segala kejahatan dan perkara negatif. Insya Allah..

Hari ni dah hari ke-39..semalam pegi check up Alesha...berat skrg dah 4.5kg, panjang plak dah 57cm..cepat juga pembesaran Alesha..memang nampak panjang n tak nampak macam baby sebulan lebih...semalam kat klinik semua org ingat Alesha dah dua atau tiga bulan..Anak ummi ikut papa kan....membesar sebagai JUARA...


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net